TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami

Tak prosta i szybka, że aż nie chce się wierzyć!

TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami

TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami

Wartości odżywcze w 1 kawałku:

  • Białko: 14,8g
  • Tłuszcze: 21,4g
  • Węglowodany: 21,2g
  • Kalorie: 356
TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami

Składniki:
Spód
– 100g wiórków kokosowych
– 175g pestek słonecznika
– 150g płatków orkiszowych
– 200g suszonych daktyli bez pestek
– 30g kakao
Krem
– 400ml mleczka kokosowego
– 100g odżywki białkowej kokosowej
– 50g oleju kokosowego
Wierzch
– świeże borówki

MAŁE CO NIECO

Idealny cheat meal na diecie

Przygotowanie:

  • Spód. Daktyle zalewamy wrzątkiem i odstawiamy na kilkanaście minut. Płatki orkiszowe, wiórki, pestki i kakao blendujemy do uzyskania proszku. Daktyle odlewamy z wody, dodajemy do proszku i blendujemy do uzyskania gliniastej, w miarę plastycznej masy. Gotową masą wykładamy równomiernie spód i boki formy (moja forma miała 24cm).

  • Schłodzone mleczko kokosowe wrzucamy do metalowej miski i miksujemy przez minutę. Dosypujemy odżywkę białkową i roztopiony olej kokosowy – nie przestając miksować na wolnych obrotach. Krem wlewamy na przygotowany wcześniej spód i odstawiamy do lodówki na około godzinę.

  • Dekorujemy borówkami i dzielimy na 12 porcji. Szybko i prosto – PETARDA :)
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Desery z płatków owsianych Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej 4 pyszne przepisy na omlet owsiany. Bogactwo witaminy B i magnezu Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na obiad. Pięć przepisów 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Co się stanie, kiedy przestaniesz pić gazowane napoje? Hummus z awokado, który przygotujesz w 5 minut 7 pomysłów na przepisy z komosą ryżową - koktajl, "owsianka", sałatki, faszerowane warzywa, burgery, panierka, desery Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Desery z płatków owsianych Co i o której godzinie najlepiej jeść na śniadanie? Zapytaliśmy o to dietetyka Właściwości pomelo. Sprawdź, dlaczego warto je jeść Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji! Koktajl mleczny z gruszką i cynamonem. Rozgrzeje i wzmocni odporność Mięso strusia – zdrowe, choć niedoceniane. Sprawdziliśmy, jak smakuje Co zjeść na kolację? - dieta na dobry sen, dieta dla aktywnych Kilka sygnałów świadczących o tym, że pijesz za mało wody