CZEKOLADOWE BATONY PROTEINOWE Z CHIA I MASŁEM ORZECHOWYM

Szybkie, proste i pod ręką kiedy tylko chcesz! :)

Wartości odżywcze w porcji:

  • Białko: 12,2g
  • Tłuszcze: 15,5g
  • Węglowodany: 8,3g
  • Kalorie: 226

Składniki:
Batony
— 50g masła z nerkowców lub orzechowego
— 25g odżywki białkowej czekoladowej
— 20g gorzkiego kakao
— 20g nasion chia
— 50g mleka kokosowego/ migdałowego/ krowiego
— 15g cukru kokosowego/ brązowego
— pół łyżeczki ekstraktu waniliowego
Polewa
— 50g czekolady gorzkiej 90 proc.
— 50g mleka kokosowego/ migdałowego/ krowiego

MAŁE CO NIECO

Idealny cheat meal na diecie

Przygotowanie:
1) Wszystkie składniki wrzucamy do miski i dokładnie mieszamy do uzyskania jednolitej, plastycznej masy. Formujemy 4 równej wielkości batony.
2) W kąpieli wodnej rozpuszczamy czekoladę i oblewamy batony.
3) Wstawiamy na pół godziny do lodówki i gotowe! Przechowujemy w lodówce!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Desery z płatków owsianych Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Pieczona ciecierzyca 4 pyszne przepisy na omlet owsiany. Bogactwo witaminy B i magnezu 4 typy twarzy, które mówią o twoich błędach żywieniowych Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na obiad. Pięć przepisów 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Co się stanie, kiedy przestaniesz pić gazowane napoje? Hummus z awokado, który przygotujesz w 5 minut 7 pomysłów na przepisy z komosą ryżową - koktajl, "owsianka", sałatki, faszerowane warzywa, burgery, panierka, desery Bananowy chleb

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Desery z płatków owsianych Co i o której godzinie najlepiej jeść na śniadanie? Zapytaliśmy o to dietetyka Właściwości pomelo. Sprawdź, dlaczego warto je jeść Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji! Koktajl mleczny z gruszką i cynamonem. Rozgrzeje i wzmocni odporność Mięso strusia – zdrowe, choć niedoceniane. Sprawdziliśmy, jak smakuje Co zjeść na kolację? - dieta na dobry sen, dieta dla aktywnych Kilka sygnałów świadczących o tym, że pijesz za mało wody